23 Ekim 2014 Perşembe

Avon Ideal Flawless Fondöten İncelemesi

Merhabalar :)
Hemen sizlere bugünün konuğu olan fondöteni tanıtmak istiyorum.
Avon Ideal Flawless Fondöten :)

                                                                      
Uzun bir süredir benimle olan ve gerek kendimde gerekse yaptığım makyajlarda severek kullandığım bir fondöten. Yapısı likit, kapatıcılığı orta olan ve kolay uygulanan bir fondöten.Spf 15 içeriyor. 1,5  2 pompa ürün ile tüm yüzünüzü kapatabiliyorsunuz. Her tene uyacak renk seçenekleri ile kendinize uyan rengi kolayca bulabileceğiniz bir fondöten. Tek kötü yanı benim cildimde gün içerisinde parlama yapması.


   

                                                           Kıvamı burada net belli oluyor :)

  

 Daha net görebilmeniz için önceki ve sonraki yaptım. Gözümün altında anlam veremediğim bir şişlik var bugün. Hiç sevmedim bu görüntüyü :( Ama fondötenin kapatıcılığı ve duruşu çok net ortada :)


Ve son olarak bendeki rengi creamy natural. Uzun bir süre önce aldığım için tam hatırlayamamakla birlikte sanırım 20 tl civarında almıştım (indirimde). İndirimsiz fiyatı ise 30 ve 40 tl arasında değişmekte.


Okuduğunuz için teşekkürler.Yorumlarınızı bekliyorum. Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz "Takip et" butonundan beni takip ederseniz çok mutlu olurum. SEVGİLER :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder