5 Kasım 2014 Çarşamba

Avon superShock Maskara

Merhabalar :)
Bugün sizlere çok severek hatta bayılarak kullandığım rimelimi tanıtacağım. Hemen başlayalım :)
Konuğumuz Avon SuperShock Maskara



Bundan 3 sene öncesinde denemek amaçlı alıp, kullanmaya başladıktan sonra ise çok sevdiğim ve bittikçe aldığım bir rimel. Kirpikleri ayırıp hacim veriyor ve simsiyah yapıyor. Akşama kadar akma, bulaşma vs hiç birşey olmuyor. Tek kat sürdüğünüzde günlük kullanıma uygun oluyor. İki kat uyguladığınızda ise daha siyah ve daha dikkat çekici kirpikleriniz oluyor. Ve ben bunu seviyorum. :)


                                                  Fırçası bu şekilde ve 10 ml lik bir ürün.


                                                         Kirpiklerimin rimelsiz hali


Burada ise rimeli uyguladıktan sonraki hali. Ben çok memnunum. İndirimlerde 11, 12 tl gibi bir fiyata alabilirsiniz. :)
Umarım yazımı beğenmişsinizdir, yorumlarınızı bekliyorum :)
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))

2 yorum:

  1. Merhabalar
    Ben de Avon supershock kalemini kullanıyorum. Kalıcılığı acayip iyi, hatta gözümden çıkarmak için baya uğraşıyorum.

    Bloguma beklerim..

    http://gulsahinsihirlidegnegi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, onu da denicem :)

    YanıtlaSil