12 Kasım 2014 Çarşamba

Eklips Blush Brush (Allık Fırçası)

Herkese merhaba :)
Bu akşam sizlerle bir fırça yazısı paylaşacağım.
Eklips Blush Brush


Aslında allık fırçası olan ama benim pudra için kullandığım bir fırça. Yumuşacık kıllara sahip. Ve pudranızı ince ve homojen bir şekilde dağıtmanızı sağlıyor. Biraz kullandıktan sonra yazısını paylaşmak istedim. Çünkü nasıl olduğunu iyice deneyimlemek istedim. Ben çok çok beğendim. Özellikle transparan pudramı bu fırça ile kullanmayı çok seviyorum. Günümün kurtarıcıları arasında transparan pudra ve bu fırçam :)


Kıllarının ucu koyu renk. Ve bu sayede ürünün fırçaya gelip gelmediğini görebiliyorsunuz. Kıllarında dökülme yaşamadım şimdiye kadar. Bakalım yıkadıktan sonra ne olucak :)


Ve son olarak transparan pudram ile Eklips fırçamın uyumu :) Fırçanın normalde fiyatı 9,95 tl. Ben indirimden 6 tl ye almıştım ve gayet memnunum. Eklipsin diğer fırçalarını da alıp denedikten sonra teker teker yazılarını paylaşacağım.

Yorumlarınızı bekliyorum.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Mutlu akşamlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder