25 Kasım 2014 Salı

Essence Eyebrow Stylist Set

Buzz gibi bir Kasım akşamından herkese merhabalar :)
Bu akşamın konuğu Essence Kaş Farı


Ürün plastik ambalajda, şeffaf ve yatay şekilde. Kapağı oldukça dayanıksız. Bir zaman sonra kendiliğinden açılıyor. İçerisinde bir adet tanıtım kağıdı, üç adet (küçükten büyüğe) kaş şablonu ve bir adet fırçası var. Farlar kahve tonunda. Açık ve koyu kahve olmak üzere. İçerisindeki fırçayı pek kullanışlı bulamadım. Ama fırça olmadığı zamanlarda kullanılabilir.Farların kalıcılığını ve renk verişini beğendim, oldukça iyiler. İçerisindeki kaş şablonunu kullanma gereği duymadım hiç. Küçük oluşu bir avantaj, makyaj çantanıza rahatlıkla koyabilirsiniz. Benim için makyajda olmazsa olmazlarımdan bir tanesi kaş olduğu için her zaman yanımda bu kit :) 


Ben fırça olarak Avonun eyeliner fırçasını (tık tık) kullanıyorum ve bu ikiliyi başarılı bulduım :) Bir de fiyatına değinelim hemen. 8,50 tl fiyatı. Kalem kullanamayanlar, kullanmak istemeyenlere, uygun fiyatlı bir kaş farı isteyenlere tavsiyemdir :) Gratislerde rahatlıkla bulabilirsiniz.

Umarım yazımı beğenmişsinizdir. 
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))

2 yorum:

  1. Bu ürünü bir ben bulamadım gitti ya :) Avonun eyeliner fırçasını bende kaş için kullanıyorum iyi iş çıkartıyor :))

    YanıtlaSil
  2. Bende yaklaşık 3 ay önce almıştım canım şu an varmı hiç bilmiyorum, umarım bulursun :)

    YanıtlaSil