5 Aralık 2014 Cuma

Garnier Karma ve Yağlı Ciltler İçin BB Krem

Yağmurlu bir İstanbul gününden herkese merhabalar :)
Günün konuğu Garnier Karma ve Yağlı Ciltler İçin BB Krem



Daha önce neredeyse her blogda yazısı yazılan bu ürünü birde ben yorumlamak istedim :) Sevdiğim bir ablamdan hediye geldi kendisi. Ancak rengi bana koyu geldi. Renk medium. Yapı olarak çok sıvı kıvamda ve kapağı açtığınız gibi hemen ürün çıkıyor, dikkatli tutmadığınız takdirde etrafa dökülüyor.
Benim cildim yağlı olduğu için bana hiç iyi gelmedi. Ürünü kullandığım günün akşamı anında bir tane sivilce belirdi yüzümde. Bu yüzden çok gerek duymadıkça kullanmamaya çalıştım. Kızarıklıkları giderip cilt tonunu eşitlemeyi vaad ediyor. Evet yapıyor da. Parlamayı engellediğini vaad ediyor ancak bende hiç engellemedi :)
Kapatıcılığına değinirsek eğer, az kapatıcılığı olan bir ürün kendisi. Eğer bu üründen iyi bir kapatıcılık bekliyorsanız hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz.
Ürün 40 ml ve indirimdiz fiyatı 18 TL.
Tüm kozmetikçilerde rahatlıkla bulabilirsinz.


                                                         

                                        Rengimden daha koyu olduğu burada belli oluyor :)

Kullananların yorumlarını merak ediyorum.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))
Facebook: Tuğçe'nin makyaj defteri
İnstagram: tugceninmakyajdefteri

2 yorum:

  1. Evet aslında rengi banada biraz koyu geliyo ama cildimle hemen örtüşüyor sen bu ürünü beğenmeyen kısmındansın ozaman :)

    YanıtlaSil