24 Aralık 2014 Çarşamba

Rexona Shower Clean Fresh Roll-on

Herkese merhabalaarrr :))
Bugünkü yazıma geçmeden önce mutluluğumu sizinle paylaşmak istiyorum. 21 Ekim'de blogumu ilk açtığım zamanlarda tereddütlerim vardı, acaba benimde yazılarım okunur mu, beğenirler mi diye. İlk zamanlar yazılarımı kendim yazıp kendim okudum, kısa bir süre sonra baktım ki takip edilmeye, yazdıklarım okunmaya ve yorumlar yapılmaya başlanmış. Bu mutluluğu anlatmaya gerçekten kelimeler yetmez. Şuan 38 kişilik bir takip listem var, ancak gelen yorumlar binli takip listesi olan blogları aratmıyor. Bunun için siz dostlarıma gerçekten çookk teşekkür ediyorum, beni yalnız bırakmadığınız için. İnsanlar birbirlerini gerçek hayatta görmeden de dostluk kurabiliyormuş, bunu bana gösterdiniz :) Blogum ve sizler için elimden geleni yapacağıma söz veriyorum. Desteklerinizi esirgemeyin :)
Hemen günün yazısına geçelim. :)
Konuğumuz Rexona Shower Clean Fresh Roll-on


Gratis alışverişim de almıştım bu roll-onu. Ve 10 gün kullandıktan sonra artık yazısını yazmanın zamanı geldiğini düşünüyorum. Aldığımdan beri her gün kullanıyorum ve gerçekten çok memnun kaldım. Hiçbir şekilde kokutma yapmadı. Sürdüğünüzde çok temiz bir koku geliyor burnunuza ve ben bu kokuya bayıldım. 48 saat etkili olduğundan bahsediyo ama her gün duş alıp yenilediğim için o kadar etkili olup olmaması konusunda bişey diyemeyeceğim. :) Ancak şunu söyleyebilirim ki 12 saat boyunca o fresh liğinden birşey kaybetmiyor. Bittikçe yenileyeceğim bir ürün oldu kendisi. Fiyatı da indirimde 5,90 TL ye gelmişti bana. 


                                                           Klasik roll-on başlığına sahip. 

Umarım yazımı beğenmişsinizdir. 
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))

İnstagram: Tugceninmakyajdefteri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder