5 Aralık 2014 Cuma

Roaccutane (Acnegen) Tedavim 15. Gün

Herkese tekrardan merhabalar, günün ikinci yazısı ile sizlerleyim :)


Acnegen tedavimde gelişmeler oldu ve bunları sizinle paylaşmak istedim. (Acnegen tedavim ilk yazısı için Tık Tık :)) İlacı kullanmaya başlayalı 15 gün oldu ve yan etkileri arasında çok bahsedilen dudak kurumasını bende şuan yaşıyorum. Dudaklarım kuruduğu için derisi ince ince soyuluyor ve bende onları ara sıra kopartıyorum. Bu benim canımı oldukça acıtıyor ama dayanamıyorum. Bu konuda ne yapacağımı da bilmiyorum. Sürekli balm kullanıyorum. Evde, dışarıda, gezmekte, yolda kısacası her yerde balm elimde dolaşıyorum :) Yeni balm alalı yaklaşık 10 gün oldu ve bitmek üzere. Tedavim bitene kadar bakalım kaç balm bitiricem, hepsini saklayıp sayıcam ve sizinle paylaşıcam :) İlacı ilk kullandığım gün gözümde kısa süreli bir kaşınma ve kızarıklık oldu. Neyseki hemen geçti ve bir daha aynı şeyi yaşamadım. Onun dışında ilk on gün yüzüm çok fazla kurudu, beyaz beyaz ve pul pul oldu. Bende o görüntüden hoşlanmadığım için duş alırken yüzümü lifledim. Hemen sonrasında ise D'olive nemlendirici krem sürdüm. Yüzümü liflediğim için bu biraz yüzümü yaktı, canım acıdı ama şuan o kuruluğu yaşamıyorum. İleriki günlerde ne olur bilmiyorum. Onun dışında artık burnum ve alnım yağlanmıyor. En önemlisi ise sabah yıkadığım saçım akşamına yağlanırken, şuan 2 gün saçımı yıkamadan durabiliyorum ve yağlanmıyor. Evet evet doğru okudunuz, 2 gün saçımı yıkamadan durabiliyorum ve bu benim için bir mucize :)
Bu ilacı kullanan herkese tavsiyem mutlaka yoğun nemlendiricili bir krem kullanmaları. Aksi takdirde o kuruluk insanın canını ciddi derecede sıkabiliyor. Ayın 18 inde yeniden tahlillerim yapılıcak ve duruma göre ilacımın mg'ı yükseltilicek. Umarım bir problem yaşamam, ve bu kadar emeğe güzel sonuçlar alırım :)
Herkese sağlıklı günler dilerim :)
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.

Facebook: Tuğçe'nin makyaj defteri

2 yorum:

  1. Merhaba, blogunuzu bir blog keşif etkinliği sayesinde
    keşfettim ve takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil