25 Ocak 2015 Pazar

Avon İncandessence Parfüm

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu bayıla bayıla kullandığım bir parfüm.
Avon İncandessence edp

avon incandessence parfüm

Bu kokuyu deneyip aldığım günden beri çok severek kullanıyorum. Çiçeksi bir koku. Orkide, frezya ve sarı lalenin birleşiminden oluyor. Avonun diğer parfümlerine kıyasla bence bu içlerinde en kalıcı olanlarından. 50 ml ve 30 ml lik boyları var. Şöyle güzel bir avantajı var, 30 ml lik olanı bile 1 ay hatta bazen bir aydan daha fazla dayanıyor. Sıktıktan sonra gün içerisinde koku burnunuza geliyor, o kokuyu duyabiliyorsunuz. Ve bence bu bir parfümde gayet güzel birşey. Yukarıdaki resimde olan 30 ml lik olanı. Bunun fiyatı indirimlerde 13, 14 TL ye düşüyor. Ben bunu bir paket ile aldım. Yanında iki ürün daha vardı ve onlarıda kullanıp yorumlayacağım.

avon incandessence parfüm

Bu ise 50 ml lik olanı. Bu şişe normalde kapaklıydı, şimdi ise bu şekilde üstten fısıfslı yapmışlar hoş olmuş :) Bununda fiyatı indirimde 22 TL ye gelmişti.

Umarım yazımı beğenmişsinizdir.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Kocaman öpücükler :))

4 yorum:

  1. Bu parfüm bi harika dostum :) Aynı Amerika filmindeki oyuncular gibi konuştum he :)

    YanıtlaSil
  2. Bu kokuyu çok beğeniyorum bende :))

    YanıtlaSil