19 Ocak 2015 Pazartesi

Kalyon Tırnak Koruyucu / Sertleştirici

Herkese merhabalar :)
Bugün makyajdan değil de tırnak bakımından bahsetmek istiyorum :)
Konuğumuz; Kalyon Tırnak Koruyucu / Sertleştirici


Kendimi bildim bileli tırnaklarım hep kısadır, küçüklüğümden gelen bir tırnak yeme alışkanlığım vardı. Taa ki üniversiteye başlayıncaya kadar. Bi anda karar verdim ve o günden sonra tırnak yeme alışkanlığımı kestim. Tırnaklarımı uzatmaya başladım ama tırnaklarımın çok ince ve kırılgan olduğunu farkettim. Arkadaşımın tavsiyesi ile kalyon'un tırnak koruyucu / sertleştiricisi ile tanıştım. Ve o günden sonra kalyonu düzgün kullandığım zamanlarda tırnaklarımda hiç kırılma yaşamadım.



Bu kadar hikayeden sonra gelelim bu ürünü nasıl kullandığıma :) 
Ben bu ürünü özellikle tırnaklarıma manikür yaptıktan sonra uygulamayı seviyorum. Tırnaklarıma manikür yapıyorum, nemlendiricimi sürüyorum ve 2, 3 dakika sonra kalyonu tırnaklarıma uyguluyorum. Çok ince bir tabaka halinde değil de hafif bolca sürüyorum. Çok çabuk kuruyan bir yapısı var. Tırnaklarım kırıldığı ve çabuk uzamadığı dönemlerde arkasında da yazdığı gibi haftada 3 kez uyguluyorum ve tırnaklarımın uzamasına da güçlenmesine de çok yardımcı oluyor. Ayrıca koyu renk ojeler süreceğim zaman tek kat kalyondan sürüp ondan sonra ojemi uyguluyorum ve böylece kalyon baz görevi görüyor. Fiyatı 6 TL ve bence kesinlikle değer. Bundan çok memnun olduğum için başka markalarınkini denemeyi düşünmedim. Gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim.
Umarım yazımı beğenmişsinizdir.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))

İnstagram: tugceninmakyajdefteri

10 yorum:

  1. Ya işte istediğim ürün :)) Benim tırnaklarım çok soyuluyor kırılıyor Rimmel London kullanıyorum ama işe yaramadı, belki bu yarar bir kaç kişi daha önermişti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde öyle normalde ama bunu kullandığım zamanlarda hiç bir sorun yaşamıyorum canım kesinlikle denemelisin :))

      Sil
  2. Benim de tırnaklarım çok kırılgan deneyeceğim bu ürünü senin yazınla canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kesinlikle denemelisin, faydasını göreceğinden eminim :)

      Sil
  3. Saç sefadan tırnak cefadan uzarmış. Çok şükür tırnaklarım hemen uzar ve çok fazla suda kalmazsa kırılmaz. Cefaaaaam olsun oooh ohhh :) Saçlarım da çabuk uzar sefaaaam olsun oooh ohhh :) Zaten hep derim Hint filmleri gibiyim bi oynak bi ağlak diye, saçım ve tırnağım da bunu destekliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saçım da tırnağım da çok geç uzar :) 3 senede ancak belime kadar uzatabildim o kadar diyim yani :)

      Sil
  4. Ben de bu tarz bir ürün arıyordum, hemen deneyeceğim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin canım başarılı iş çıkartıyor :)

      Sil
  5. Yazın benim için de çok yararlı oldu. Bu aralar tırnaklarım çok çabuk kırılmaya başladı, kısa tırnaktan da hiç hoşlanmıyorum,çocuk gibi oluyor eller :) Tşkler alacağım bu ürünü ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olabildiysem ne mutlu bana, ben teşekkür ederim okuduğunuz için :))

      Sil