2 Ocak 2015 Cuma

Roaccutane (Acnegen) Tedavim 2. Ay

2015 in ilk cumasından herkese merhabalar :)
Umarım dilediğimiz herşeyin gerçekleşeceği bir yıl olur.
Hemen günün yazısına geçelim.


Acnegen tedavim in bir ayı doldu. İlaçlarım değişti. İlaçlarımla birlikte değişen şeyler de oldu. Bir ayı tamamlayıp tekrar doktoruma gittim. Kan tahlillerim yenilendi. Çok şükür ki kötü bir durum çıkmadığı için ilaçlarımın dozu artırıldı. İlk ay 30 mg olarak kullandığım ilaçlarım bu ay 40 mg oldu. Randevu almakta zorlandığım için ve tahlillerin çıkmasını beklediğimiz süreç 5 gün sürdü ve bu süreçte ilaçsız kaldığım için yüzümde ve saçımda biraz eskiye dönüş oldu. Burun çevrem ve saçım eskisi gibi yağlandı. Yağlanmamasına o kadar alışmışım ki bu durum benim canımı sıktı. İnsan rahata çabuk alışıyormuş gerçekten :) Neyseki tekrar ilaçlarıma başladım. Şuan yüzüm ilk ayki halinden daha kuru ve pul pul olmuş durumda. Dolive krem ve dudak koruyucularıyla geziyorum. Ama yetmiyo desem yeridir. Dudaklarım çok kurudu ve soyuluyorlar. Soyulanları kopardığım durumda da dudaklarım kanıyor. Bu gerçekten çok can yakıcı bişey :/ Sanırım bepantol kreme başlasam iyi olucak. İlaçlarıma başladığım için şuan saçım ve burnumdaki yağlanma düzeldi. 
Bu tedavinin sonuna kadar kullandığım nemlendiricileri saklayıp fotoğraflayacağım. Bu da benim tedaviyi eğlenceli hale getirme şeklimm :)
Umarım herşey düzelir ve benimde tertemiz bir cildim olur.
Hepinize kocaman öpücüklerr :))
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.


İnstagram: tugceninmakyajdefteri

9 yorum:

  1. Canım benim sabır isteyen bir süreç ama emin ol bu tedavinin başarı oranı çok yüksek.Bir de bi önerim olacak, Elizabet Arden'in dudak balmı var. Linkini bırakıyorum: http://www.tekinacar.com.tr/shop/kadin/bakim-urunleri/dudak-bakimi/nem-ve-isilti/elizabeth-arden-eight-hour-cream-lip-protectant-stick-spf15-nemlendirici_224223.aspx
    Bu balm tam bir mucize. Biraz pahalı ama emin ol sonuna kadar hatta fazlasını hakediyor. İstersen bi bak, çok daha uzun süre nem vereceğine ve rahatlatacağına eminim.
    Sevgilerimle!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm önerin için çok teşekkür ederim, onu da denerim. Umarım bende istediğim gibi bir cilde kavuşurum :)
      Kocaman öpüyorum :)

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun Blistex'in dudak ürünleri de çok iyi tecrübeyle sabit ben de sivilce tedavisi gördüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim blistexi çok duydum deneyeceğim :)

      Sil
  3. Geçmiş olsun canım Blistex ben şuan kullanıyorum o kadar övülmesine rağmen bana pek yararı olmadı dudak soyulması hala geçmedi. Ama Burt's bess dudak ürünlerine bakabilirsin Gratiste vardı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafamda soru işareti oldu şimdi yahuu :) olsun bende hepsinden alıp denerim hihihih :))

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bende bu tedaviyi 6 aydır görüyorum daha 2 ay devam edicem. Yemene ve içmene de çok dikkat etmen gerekiyor. Yağlı yiyeceklerden uzak durman gerekiyor. Özellikle hayvansal yağlar. Bide çok fazla çikolata yememen lazım malum oda yağlı :))
    Nemlendiricini hiç eksik etme. Bide güneş kremi olmazsa olmaz. Bana doktor özellikle söyledi bunu. İkinci aydan sonra göz kuruluğuda başlıo onun içinde göz damlası kullanırsın.Şunu söylemeliyim ki ilk zamanlarıma göre çok farklı yüzüm. Ve sakın bu tedaviyi yarıda bırakma hiç bir etkisini göremessin. Sıkıntılı geçen bu zamanlardan sonra işallah kesin bi sonuca ulaşırız.
    ACİL ŞİFALAR....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde 2. ayım bitiyo yarın. Doktorun söylediklerine dikat etmeye çalıyorum. Umarım sonucu güzel olur. Çok teşekkür ederim :))

      Sil