9 Şubat 2015 Pazartesi

H&M Bronzing Powder / Gorgeous tan

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; H&M Bronzing Powder
Özellikle son zamanlarda H&M makyaj ürünleri ile çok sık duyulmaya başladı. Ama yolum düşmediği için bir türlü gidip birşey alamamıştım. Bir gün gittiğim avm de h&m görmüşken hemen girip bir tane bronz pudrasından alıp denemek istedim.

H&M bronzing powder / gorgeous tan

Daha öncelerde bronz pudra, bronzer tarzı ürünler kullanmıyordum ancak şu sıralar hep kullanıyorum. Bu ürünün içinde de ışıltı olmadığı için hem bronzer olarak, hem allık olarak, hem de gözünüzün katlanma bölgesine far olarak kullanabilirsiniz. Çok pigmentli değil, yüzünüze uygularken çok kaçırıpta kötü görüntüye ulaşma riski yok. 

H&M bronz pudra

H&M bronz pudra

8.5 gr lık bir ürün. Kullanım ömrü 12 ay. Bendeki rengi gorgeous tan. Türkçe anlamı muhteşem bronzluk şeklinde çıkıyor. Daha koyu rengi de mevcut. Fiyatı ise 9,99 TL. 


   Elimdeki duruşu da bu şekilde. Uygun fiyatlı, içerisinde pırıltılar olmayan bir bronzer isteyenlere tavsiye  edebilirim.

Umarım yazımı beğenmişsinizdir.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Mutlu haftalar :))

6 yorum:

  1. Çok beğendim Yazını!:)
    Tesekkürler ;)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba benim de h&m makyaj ürünlerinde gözüm var çok azını denedim bunu da en yakın zamanda denemek istiyorum :)
    Bana da beklerim seasonsketch.blogspot.com.tr
    Takipteyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında nudes far paletini alıcaktım ama anlık karar değişikliği ile elim buna gitti, şimdi sıra onda :) Bakıyorum hemen blogumuza :)

      Sil
  3. H&m izmire de gelsin artiiiik!

    YanıtlaSil