5 Mart 2015 Perşembe

Kadınlar Günü İndirimi Alışverişim

Herkese merhabalar :)
Bildiğiniz gibi Kadınlar Günü İndirimi dün akşam başladı. Bende bu sabah gratise giderek küçük bir alışveriş yaptım ve indirim hala devam ediyorken fikir olması açısından sizinle paylaşmak istedim. 
O zaman neler aldım hemen onlara bakalım :)

Kadınlar günü indirimi

Bazı ürünlerde % 50, bazılarında ise % 40 indirim var. Wet'n wild da indirim olması beni mutlu etti açıkçası. Çünkü birkaç zamandır wet'n wild markasında indirim olmamıştı. Hazır % 40 da varken comfort zone paleti aldım. Çok canlı renkleri kullanan bir insan değilim, genelde doğal tonlar kullanırım. Comfort zone paletinde de çok aşırı canlı renkler olmadığı için alıp denemek istedim. Biraz geç bir tanışma olsa da geç olsun güç olmasın diyerek deva ediyorum :) İndirimli fiyatı 11, 50 TL ye geldi. Wild shine ojeler de indirime dahildi ve onun fiyatı da 1,95 TL ye düşmüştü. Ben de pembe renginden bir tane aldım. Numarası E429D dreamy poppy. Çok severek kullandığım kağıt törpülerden de hazır gitmişken bir tane almak istedim. Normalde fiyatları 1 TL. İndirimde 50 kuruşa düşmüştü. Ve son olarak Pretty perfect markasının göz roll-on unu aldım. Sanırım yeni bir ürün, ya da ben yeni gördüm tam emin değilim. Bendeki limonlu olanı. Fiyatı ise 3,25 TL ye geldi. Benim aldıklarım bu kadardı. Az ve öz bir alışveriş oldu. Siz neler aldınız, ya da almayı düşünüyorsunuz ?

Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))




8 yorum:

  1. Güle güle kullan canım hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım. Comfort zone paletini seveceğinden eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, banada öyle geliyor bakalım :)

      Sil
  3. Gule gule kullan canim aldiklarini goz alti rool-on u hakkida bilgi verir misin sadece bakim urunu mu yoksa kapatici tarzinda bir sey mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) kapatıcı canım, içindeki limon ekstresiyle de rahatlatmayı vaadediyor. Bakalım neler yapıcak :)

      Sil