21 Nisan 2015 Salı

XP Dipliner

Herkese merhabalar :)
Cuma günü yazısını yayınladığım xp den gelen kargo nun içinde bulunan dipliner ı daha önce alıp kullandığım için haftanın ilk yazısı o olsun istedim.

XP Dipliner

XP markasından daha önce bahsetmiştim, eğer merak edenler varsa yukarıda verdiğim linkten okuyabilirler. Gelelim diplinera :)  Dipliner siyah bir ambalaja sahip. Oldukça siyah ve sürümü gerçekten çok kolay. Ben eyeliner sürmeye ilk bu şekilde bir dipliner ile başlamıştım. Ve yanılmıyorsam ilk eyelinerim xp marka idi :) Ucu oynamıyor ve sürerken  yanlış yapma olasılığını neredeyse 0 a indiriyor. Eğer eyeliner sürmeye korkuyorsanız, ilk başta bu tarz bir ürünle başlarsanız eliniz çabuk alışır :) 

XP Dipliner

Ucu bu şekilde, ince değil ve oynamadığı için çok kolay bir sürüm sağlıyor. Sürdüğünüz gibi kuruyor ve gün boyu akma, bulaşma yapmıyor. Ve en güzel yanı ise hiç zorlanmadan çıkartabiliyorsunuz.

XP Dipliner

                      Siyahlığı da bu şekilde. 6 ml lik bir ürün. Fiyatı da yanlış hatırlamıyorsam 4 TL idi. 

Yorumlarınız benim için değerli :)
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))

3 yorum:

  1. merak ettim. yaygınlaşsa da kullansak :) bu arada bende bloğuma bekliyorum canım www.gamzecelikdemir.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bulursun ablacım, ben seni takipteyim :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil