18 Mayıs 2015 Pazartesi

Aliexpress Karıştırma Fırçası

Herkeslere merhabalaaarrr :)
Aliexpress fırçalarımı tek tek anlatmaya devam ediyorum.
Bugün ise karıştırma fırçasından bahsedeceğim :)

Aliexpress Karıştırma Fırçası

Kılları yumuşacık ve uygulaması çok güzel olan bu karıştırma fırçasını iki amaçla kullanıyorum. İlk olarak; ten rengi farımla göz kapağımı nötrlemek için, ikincisi ise gerçek işlevi olan gölge rengini dağıtmak ve farlarımı karıştırmak için. Kılları yumuşacık olduğu için kolay uygulama sağlıyor. 

Aliexpress Karıştırma Fırçası

Birkaç kez yıkamama rağmen kıllarını dökmedi. Bu yüzden gönül rahatlığı ile kirletip kirletip yıkıyorum. Ayrıca yıkamama rağmen şekli formu bozulmadı. Bu yüzden kendisi en çok sevdiğim ve sık kullandıklarım arasına girdi :)

Yorumlarınız benim için değerli.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

8 yorum:

  1. ne güzelmiş işe yarıyorsa yeterli zaten..

    YanıtlaSil
  2. Ali'den alışveriş yapmayı o kadar istiyorum ki ama işte bir türlü cesaret edemedim en kısa zamanda deneyeceğim ben de orayı. Fırçanı iyi günlerde kullan görüntü itibariyle bence şahane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence denemelisin kaybediceğin bişey yok :) teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Merhaba Blogunu yeni keşfettim, bu fircalar nerde satılıyor. Bende bloguma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz. aliexpress.com da satılıyor :)

      Sil
  4. Oooo...! Far fırçası olsun ister karıştırma olsun ister crease, ister kaş kemiği...Hepsi kabulüm :)

    YanıtlaSil