20 Mayıs 2015 Çarşamba

Garnier BB Roll-On

Herkese merhabalar :)
Bugünün konuğu Garnier BB roll-on
Daha önce garnier in göz roll-on unu kullanmıştım ve ondan bulamayınca bb roll-onunu alıp denemek istedim. Bakalım bb roll-on nasılmış, göz roll-on ile farkı varmıymış ?

Garnier BB Roll-On

Garnierin göz roll-onunu çok severek kullanıyordum. Kapatıcılığı yüksek olmasa da göz altlarımı kurutmuyor ve iyi nem veriyordu. Bittiğinde ise aynısından bulamadım ve bu bb roll-on dan aldım. Ürün yine diğer göz roll-on da olduğu gibi tüp formunda. kapatıcılığı azdan ortaya.

Garnier BB Roll-On

Ucu bilyeli ve hep soğuk. Bu sayede göz altlarındaki şişlikleri indirip morlukları kapatmayı vaad ediyor. Somonumsu bir renkte ve corrector olarak da kullanılabilir. 7 ml lik bir ürün. Fiyatı ise 11, 12 tl civarında.
Şimdi ise göz roll-on ile bb roll-onun farklı ve benzer özelliklerinden bahsetmek istiyorum.

Garnier BB Roll-On

Öncelikle birkaç farkından bahsetmek istiyorum;
  • Göz roll-on, bb roll-ondan daha fazla. Göz roll-on 15 ml ike bb roll-on 7 ml.
  • Göz roll-onun rengi daha sarımsı, bb roll-on ise daha somonumsu bir renk. Corrector görevi görebilir.
  • Tüpleri farklı. BB roll-on da tüp şeklinde ancak sıkılabilen cinsten, göz roll-on öyle değil.
Garnier BB Roll-On

Aynı özellikleri ise;
  • İkisininde kapatma özelliği çok yüksek değil.
  • İkisi de göz altlarını kurutmuyor.
  • Göz altı morluklarınız çok fazla değilse ikisinden de memnun kalabilirsiniz.
Yorumlarınız benim için değerli.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)



6 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş canım, karşılaştırmada öyle ^-^ Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Merhaba .. Bende bu ürünü kullanıyorum şu an :) Uzun sürede kullandım hala bitmedi memnunum sende iyi günlerde kullan canm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, evet bereketli bir ürün :9 Teşekkür ederim sizde güzel günlerde kullanın :)

      Sil
  3. Merhaba oncelikle yazi diline bayildim cok guzel tebrik etmekle birlikte basarilarinin devamini dilerim karsilastirmada fiyatlarini goremedim aciklarsan sevinirum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için :) Küçük tüpte olanın fiyatı indirimde ike 10 tl idi, büyüğü ise 15 tl :)

      Sil