27 Mayıs 2015 Çarşamba

Wet'n Wild Coverall Kapatıcı Palet

Herkese merhabalar :)
Bugünün konuğu Anneler gününde satın aldığım Wet'n wild Coverall Kapatıcı Palet.

Wet'n Wild Coverall Kapatıcı Palet

Wet'n wild coverall paletin namını bir süredir duymaktaydım. Anneler gününde ise gratiste indirime girmişken alayım dedim. Coverall palet 4 adet krem üründen oluşan bir palet. İçerisinde yüzümüzdeki tüm kusurları kapatmaya yarayacak ürünler var.

Wet'n Wild Coverall Kapatıcı Palet

Brightens: Pembemsi, somon alt tonlu bir renk. Göz altı morluklarını oldukça güzel silip kapatıcıya zemin hazırlıyor.
Neutralizes: Yüzümüzdeki kızarıklıkları gidermek için kullanabileceğimiz yeşil bir renk. Kızarıklığın karşıt rengi olduğu için o görüntüyü yok etmeye yarıyor.
Highlights: İçerisinde güzel ışıltılar bulunduran beyaz görünen ancak dağıtıldığı zaman sadece ışıltıları duran bir aydınlatıcı.
Covers: Yüksek kapatıcılık gerektiren bölgelerde çok iyi sonuç veren sarı tonlu bir renk.

Wet'n Wild Coverall Kapatıcı Palet

Benim bu kapatıcıyı almama sebep olan içerisindeki iki renk. Biri brigtens isimli renk, diğeri ise covers isimli renk. Performanslarını oldukça merak ediyordum ve iyiki almışım diyorum. Çünkü benim göz altlı morluklarım oldukça yoğun ve her kapatıcı tam anlamıyla bu kadar yok edemiyor. İlk önce somon rengi ile göz altlarımı silip, covers isimli kaptıcı ile üzerinden geçip pudrayla sabitlediğim zaman güzel bir görüntü oluşuyor. 
Ancak ürünler yoğun yapılı ve sabitlesenizde göz çizgilerinize doluyor. Onun dışında gerçekten severek kullandığım bir ürün oldu. Kullanım ömrü 18 ay. Normalde fiyatı 15 TL. İndirimde 8,90 TL ye almıştım. Bittiğinde bir daha alır mıyım ? Evet. :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim :)
Yorumlarınız benim için değerli.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))

4 yorum:

  1. Ben de bu ürünü alıp kullanmak istiyorum. Fakat merak ettiğim bir şey var.Kapatıcının altına uyguladığımız zaman kapatıcının cilde iyi oturmasını engelliyor mu? Yani öylelerini de kullandım maalesef corrector yüzünden kapatıcı cilde oturmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır engellemiyor. zaten minicik bir miktar alıp pıt pıt yapmak yeterli oluyor morlukların silinmesi için. üzerine kapatıcıyı uyguladığınızda da hiçbir sorun olmuyor :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil