10 Haziran 2015 Çarşamba

Maybelline The Falsies Volum Express Flared Maskara

Herkese merhabalar :)
Bugünün konuğu Maybelline The Falsies Volum Express Flared Maskara

Maybelline The Falsies Volum Express Flared Maskara

Favori rimellerim bitince uzun zamandır merak ettiğim maybelline'in black drama rimelini almaya gittim ve şansıma bir tane vardı ancak ürün açıldığı için almadım. Bunu önerdiler ve alıp denemek istedim. Aldığım günden beri kullanıyorum ve geçelim yorumlarıma. Rimelin kapağındaki kanattan anlaşılacağı üzere kirpiklerde kelebek etkisi yaratmayı vaad eden bir ürün. 

Maybelline The Falsies Volum Express Flared Maskara

Fırçası kaşık şeklinde. İç taraftaki kılları kısa, dış taraftakiler ise daha uzun. Bu sayede hem kıvırıp, hem de hacim vermeyi vaad ediyor. Siyahlığı gerçekten iyi derecede. Gün içinde akma bulaşma yapmıyor. Çıkartmakta da zorlanmadım. Ancak vaad ettiği kadar kıvrık, kelebek kanadı etkisinde kirpikler yaratmıyor. 

Maybelline The Falsies Volum Express Flared Maskara

Kirpikleri biraz yapıştırıyor ne yazık ki. Özellikle 2 katta. Tek tek ayırmıyor. Bittiğinde bir daha alır mıyım ? Hayır. Ürün 10.6 ml. Kullanım ömrü 6 ay. Fiyatı ise normalde 21,90. İndirimde 16,90 TL ye almıştım. 

Sizin bu ürün hakkındaki düşünceleriniz neler, yorum bırakabilirsiniz.
Okuduğunuz için teşekkür ederim,
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

9 yorum:

  1. Gözlerin ne kadar güzelmiş :) Ben tek tek ayıran bir maskara istiyorum. O Yüzden almam herharde bunu. Yazın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Evet malesef tek tek ayırmıyor :/

      Sil
  2. Merhaba canım :) Gözler çok hoş duruyor. Yalnız tek kat kullanman daha iyi olacak gibi :)

    YanıtlaSil
  3. Yazı için teşekkürler, bu ürünü almayayım o zaman. Bu arada önerdiğin başka bir maskara var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maybelline black drama dan çoğu insan çok memnun. bende bu bittikten sonra onu alıcam. benim favori rimelim ise avon supershock maskara. bi dene derim :)

      Sil
  4. Güzel gözlü ikizim, gözlerine kurban ... Ben de kullanmıştım bu ürünü ve ııııhhhh olmadı be canısı :(

    YanıtlaSil
  5. You know, should you had one of all those tweet meme buttonsFormula 41 Extreme it would make it a heck of a whole lot less complicated for us to share your posts on social web sites.As a Newbie, I am permanently exploring online for articles that can be of assistance to me. Thank youZecco review is a discount online broker which offers small investors a cheap platform to trade stocks, options, as well as forex. http://www.strongmenmuscle.com/formula-41-extreme/

    YanıtlaSil