29 Temmuz 2015 Çarşamba

Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Garnier in kusursuz makyaj temizleme suyunu daha önce birçok blogger arkadaşımda görmüş ama alıp kullanmamıştım. Taa ki Bim e küçük boyu gelene kadar. Küçük boyu geldiğinde alıp denemek istedim. Bu ürünle yüz, göz ve dudak makyajınızı kolayca temizleyebiliyorsunuz. Bu yönden oldukça pratik. Hassas ciltler için olduğu yazıyor ve bu yüzden cildi hassas olanlar da rahatlıkla kullanabilir. 


Kullanımı ise çok basit. Bir makyaj pamuğuna bir miktar ürünü döküp yüzümüzü temizliyoruz. Gözlerimdeki makyajı temizlerken pamuğu 30 saniye kadar bekletip dairesel hareketlerle siliyorum ve göz makyajımı da kolaylıkla çıkartıyor. Kirpik diplerimde çok az maskara kalıyor ama o da benden kaynaklı sanırım. Makyajı temizledikten sonra yıkamayı gerektirmiyor. Ancak benim huyum o dur ki mutlaka yüzümü yıkarım :) Ayrıca yüzü, gözü yakmıyor ve tahriş etmiyor. Gözümü yaktı diyenlere de hemen belirteyim ki, ürün pamuğa fazla gelince gözü yakıyor. O yüzden az miktarda alıp kullanınca sorun yaşanmıyor. 

Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Küçük boyu 125 ml. Büyük boyu ise 400 ml ve uzun bir süre yetecek kadar var. Küçük boyu Bim de 6,45 tl idi. Büyük boyunu ise Migros un bayram indiriminden aldım ve o da indirimle 6,45 tl ye geldi. Kullanım ömürleri ise 6 ay. Ben bu ürünü sevdim mi ? Bir daha alır mıyım ? Stoğumu da yaptığıma göre stok bittikçe alınacaklar listesinde efendim :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

2 yorum:

  1. benimde severek kullandığım bir ürün fotoğraflarda çok güzel olmuş:) bloguna bayıldım hemen takibe aldım bana da beklerim:)

    http://cikolataliguzelliknotlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil