17 Ağustos 2015 Pazartesi

Sephora Tonik

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; Sephora tonik

Sephora Tonik

Sephora'dan aldığım üçlü makyaj temizleme setinden şurada bahsetmiştim. İçerisinde bir tane yüz temizleme sütü, bir tane suya dayanıklı göz makyaj temizleme suyu (tık tık) ve bir de tonik mevcuttu. Gelelim toniğe; Paraben ve alkol içermiyor. Cildi yakmadan işini yapıyor. Tonik cildimi yaktığında cildim kızarıyor ve iyi birşey değil de kötü birşey yapmış gibi hissediyorum, bu yönden bu tonik gayet iyi. 

Sephora Tonik

Küçük bir ağıza sahip olduğu için ürün bir anda gelmiyor ve israftan kaçınılmış oluyor. Böyle olması benim oldukça hoşuma gitti. Kokusu biraz erkek parfümünü andırdı bana. Bu yüzden sevmeyenler ya da koku hassasiyeti olanlar kullanamayabilir. Sürdükten sonra kokusu geçiyor ancak bunu da belirtmek istedim.
50 ml lik bir ürün. Kullanım ömrü 12 ay. Setin içinde aldığım için tekli fiyatını bilmiyorum ancak set indirimde 20 tl idi.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder