7 Ağustos 2015 Cuma

Yves Rocher Makyaj Süngeri

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; Yves Rocher Makyaj Süngeri

Yves Rocher Makyaj Süngeri

Makyaj süngerleri özellikle şu günlerde makyaj fırçalarından daha revaçta. Böyle olunca da her marka makyaj süngeri çıkartmaya başladı. Bugün benim bahsedeceğim ise Yves Rocher in makyaj süngeri. Bu markadan aldığım ilk ürün bu. Namını birçok arkadaşımdan duymuştum ve daha önce kullandığım eklips makyaj süngerim yırtılmaya başlayınca bu süngeri alıp denemek istedim. Oldukça yumuşak bir yapısı var. Eklips makyaj süngerine göre daha az ürün emiyor. Şimdiye kadar uyguladığım bütün ürünleri (bb krem, fondöten, kapatıcı, corrector, transparan pudra) çok homojen dağıttı. 

Yves Rocher Makyaj Süngeri

Bu süngerin sevdiğim diğer bir özelliği ise kuru bile uygulanabiliyor olması. Özellikle kapatıcımı uygularken çoğu kez kuru uygulamayı denedim ve her seferinde oldukça iyi iş çıkarttı. Eklips in süngerine göre daha az gözenekli, üst kısmı daha sivri ve göz altlarına daha iyi oturuyor. 

Yves Rocher Makyaj Süngeri

Alt kısmı ise diğerleri ile aynı. Performans açısından ben çok memnun kaldım. Özellikle ıslak da kuru da uygulanabiliyor olması diğer süngerlere göre artı bir özellik. Fiyatı ise 9,90 TL. Ben İndirimde 7,50 TL ye aldım. 

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder