9 Kasım 2015 Pazartesi

Bepanthol Cilt Bakım Kremi

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; Bepanthol Cilt Bakım Kremi

Bepanthol Cilt Bakım Kremi

Hemen hemen herkesin evinde bulunan bepanthol cilt bakım kreminden bahsetmek istiyorum bugün. Özellikle kuru ve kızaran ciltler için çok uygun olan bir cilt bakım kremi kendisi. İçeriğinde Pro-vitamin ve B5 bulunduruyor. Bu da cildin doğal yenilenme sürecine yardımcı oluyor. Cilde doğal bir parlaklık kazandırıyor. 

Bepanthol Cilt Bakım Kremi

El ve yüzde kullanılabiliyor. Ki ben en çok yüzüm için kullanıyorum. Su bazlı bir krem olduğu için oldukça kolay emiliyor. Normal günlük nemlendirici yerine kullanılabilen bir krem ve bende genelde bu kremi bu şekilde kullanıyorum. Özellikle çok kuru ciltli olanların çok seveceği bir krem, çünkü çok güzel bir nem veriyor. 

Bepanthol Cilt Bakım Kremi

Renklendirici, alkol ve paraben içermediği için hassas ciltlerin kullanabileceği bir ürün. Ben yağlı bir cilde sahip olduğum için günde bir kez kullanıyorum ancak kuru ya da çok gerginleşen bir cildiniz varsa günde iki kez de kullanabilirsiniz. Bu kadar bir miktar tüm yüz için yeterli oluyor, fazlasına gerek kalmıyor.

Bepanthol Cilt Bakım Kremi

Ve son olarak kuruyup çatlayan dudaklarda da kullanabilirsiniz. Ben özellikle roaccutane kullandığım dönemlerde zaman zaman bu kremden kullandım. Ve lip balmlara göre çok daha iyi iş çıkarttığını söyleyebilirim. Gerçi artık bu ürünün dudak bakım kremi de çıktı ama tercih tabi ki sizin :) Bu kremi eczanelerden reçetesiz olarak satın alabilirsiniz. 30 g lık ürünün fiyatı güncel olarak 11 tl.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

5 yorum:

  1. Medikal ürünler bana her zaman daha güvenilir geliyor güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Çok açıklayıcı bir post olmuş. Hepimiz severek kullanıyoruz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun için teşekkür ederim canım :)

      Sil
  3. Bu ürünü bende severek kullanıyorum.Ben de yeni ürünler denemek istiyorum ama henüz daha iyisine rastlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapısı hafif ve kolay emildiği için benimde gönlümde ayrı bir yere sahip :)

      Sil