11 Mart 2016 Cuma

Essence Quattro Far Paleti / 15 Most Wanted

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; Essence Quattro Far Paleti / 15 Most Wanted

Essence Quattro Far Paleti / 15 Most Wanted

Çok fazla far kullanmayan biri olarak, bir süredir far - maskara kombinini çok sık kullanmaya başladım ve sevdim. Eve mağazasında gezerken de essence in bazı ürünlerinde %50 indirim olduğunu görmüştüm. İndirimli ürünlerden bir tanesi de bu far paletiydi. Alıp denemek istedim. 

Essence Quattro Far Paleti / 15 Most Wanted

Simli far kullanmayı hiç sevmem normalde. Far alacağım zaman da elim hep mat ve toprak tonlarına gider. Bu sefer değişiklik olsun toprak tonu almayayım dedim ve bu paleti aldım.Aslında bu paleti alırkenki düşüncem de şu şekildeydi; Açık renklerini aydınlatıcı olarak kullanabilirim ve en koyu rengi de bol maskara ile kullanırım diye düşündüm. Ancak simlerinin yoğunluğu bana biraz fazla geldi. Bende sadece göz içlerimi aydınlatmada kullanarak değerlendiriyorum. Pigmentasyon açısından çok iyiler diyemeyeceğim. Aralarında pigmentasyonu en iyi olan morumsu mürdümümsü olan renk. (siz beni anladınız :)) 

Essence Quattro Far Paleti / 15 Most Wanted

Açık renklerin hepsi simli ama mürdüm rengi sim içermiyor. Yarı mat diyebilirim. 5 gr lık bir ürün. 24 ay kullanım süresi var. Eğer simli far seviyorsanız bu palete bakabilirsiniz. Ama sevmiyorsanız uzak durun derim :) Ben %50 indirim ile 5 tl ye almıştım. 

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder