29 Mart 2016 Salı

Golden Rose Waterproof Lipliner / 51 Numara

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu; Golden Rose Waterproof Lipliner 51 Numara

Golden Rose Waterproof Lipliner 51 Numara

Rujdan çok dudak kalemi kullanan bir insan olarak gördüğüm, hoşuma giden, yapısını beğendiğim tüm dudak kalemlerini alır kullanır oldum. Bugün bahsedeceğim ise Golden Rose un waterproof dudak kalemlerinden bir tanesi. Bu kalemin bende şuanlık iki rengi mevcut. Bir tanesi 51 numara, diğeri ise 53 numara.

Golden Rose Waterproof Lipliner 51 Numara

Asansörlü ve tık diye oturan bir kapağa sahip. Bu sayede kapağı açılıp makyaj çantamı boyar mı düşüncesine yer vermiyor. Yapısı yumuşak, kolayca sürülebiliyor. Rengini ilk sürüşte veriyor. Tam anlamıyla dudağa "zamk" gibi yapışıp hiçbir yere oynamıyor. Ben bu dudak kalemini sürdüğüm zaman gün içerisinde "çıkmış mı acaba" korkusu yaşamıyorum. 

Golden Rose Waterproof Lipliner 51 Numara

Soft bir pembe renginde. İçinde hafif kahvelik de var diye düşünüyorum. Dermatolojik olarak da test edilmiş. Kullanım ömrü 24 ay. Fiyatı ise 6 tl. 

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder